Min babyshower

Helgen efter att jag gått på mammaledighet var helt magisk. Vi startade med att åka iväg på lördagen för en gravidfotografering hemma hos Toms kollega. Jag som är väldigt väldigt gravid provade nog i princip alla finkläder jag äger under morgonen och bröt så smått ihop för att jag inte kände mig fin i något men bilderna blev verkligen över förväntan. Så tacksam att få föreviga lilla kulan en sista gång på det här sättet! Här är några av bilderna som Anette Cederlund (@photonettan) tagit: 
 
 
På söndagen sedan blev jag och lillan i magen bortskämda med en magiskt mysig babyshower. Jag hade i förväg fått reda på tid och plats pga corona men blev ändå alldeles rörd när jag och mamma svängde upp på gårdsplanen hemma hos Josefin och möttes av ballonger och dekorationer i hennes härligt soliga trädgård. Vädret var verkligen på topp och jag bara njöt av att, för första gången på jag vet inte hur länge, få träffa alla mina fina vänner, prata förlossningar och graviditeter, leka lekar och stoppa mig full med gott hembakt fika.
 
 
Jag som inte haft en babyshower med varken Vincent eller Charlie kände mig om möjligt ännu mer tacksam att mina vänner faktiskt tagit sig tid att ordna så fint men som sagt så var den bästa gåvan bara att faktiskt få träffa alla även fast jag helst av allt också velat ge dem en stor kram.
 
Tänk att ett litet virus har kunnat ställa till det så otroligt mycket ändå?! Jag hoppas att vi aldrig någonsin kommer att ta träffar med våra vänner och familj för given mer och att när vi väl är ute ur pandemin kommer kunna njuta av kramar, fester, bröllop, släktmiddagar och spelkvällar med vänner precis som förut. Tack hörni för att jag får ha er i mitt liv! Ni betyder mer än ni kan ana.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: