Bus med Josefin

Har precis vinkat av Josefin efter att vi haft en eftermiddag tillsammans som avslutades med ett besök på en liten second hand butik i Frölunda där jag fyndade massor av fina kläder till Vincent. Det är så härligt att umgås med den kvinnan alltså, man fylls verkligen av energi och jag mår alltid så bra efter att vi hängt en liten stund. Jag får chansen att vara Alice lite grann vilket ju är så otroligt viktigt. Hon är ju dessutom helt fantastisk med Vincent och han gillar henne.
 
 "Efin komma" ropade han idag innan vi åkte iväg till secondhandbutiken. Då har man verkligen gjort ett gott intryck på den lille killen!
 
Nu skall jag sätta mig och gå igenom dagens föreläsningsanteckningar innan läggdags. Än så länge är jag fortfarande peppad att plugga men så brukar det ju vara vid kursstart. Föreläsningssalarna är den första veckan fyllda för att, när veckorna går, sakta men säkert fyllas av färre och färre människor. Man lyckas också oftast i början hålla sig något sånär i fas med plugget för att mot slutet helt ha tappat allt vad struktur heter. Det är tur att man får en ny chans för varje ny kurs man påbörjar ;) Någon som känner igen sig?
 

Postat av: joe

<3

Svar: <33
Alvert

2016-03-09 @ 06:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: