Ho hoo?

Ja nu är vi inne på tredje dagen, ja ni läste rätt, med "driftstörningar" hos bredbandsbolaget som kan göra att "vissa tjänster inte fungerar som de brukar". No shit. Vi har alltså varit utan internet nu i tre dagar och ständigt skjuter bredbandsbolaget på tiden när problemet skall vara löst. Har en massa blogg-gottigt som jag vill dela med er men med min otroligt begränsande mobildata som enda hjälpmedel kan jag knappt ens kolla facebook eller ladda upp bilder på instagram. Suck.

Jag hoppas ni håller till godo kära bloggvänner och om detta inte löser sig snarast har ni här en mycket sur och arg mamma som kommer ringa ett mycket otrevligt samtal kan jag lova. Sålänge hänvisar jag till mitt kära bloggarkiv. Där kan ni se vad jag sysslade med för 1, 2 ja till och med 3 år sen. Sen har vi ju youtubekanalen och instagram om ni inte kikat in där! Vi hörs snart!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: