Lite TYKing

Var iväg på praktik igår (TYK D). Jag var väl redan innan inställd på att det skulle bli kämpigt men inte kanske att jag redan vid lunch skulle se dubbelt. Har bestämt mig för att göra klart praktiken så jag slipper göra om den när jag går om terminen efter mammaledigheten men inser att det kommer bli lättare sagt än gjort.
 
Bilderna på min instagram är tagna med bara 2 timmars mellanrum, see the difference?
 
  
 
Som vanligt var det kul att få komma ut och "testa på" läkaryrket och denna gång fick vi även besöka bvc vilket ju var roligt såklart.
 
Det är nått som händer när man sätter på sig de där kläderna och promenerar genom korridoren med sin matlåda under armen mot personalrummet. Man känner att folk tittar på en och inser att här ifrån så kan de inte läsa min läkarstudentskylt. Här kunde jag lika gärna varit doktor i deras ögon. Man sträcker lite extra på sig då ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: