På läger

Första bortasovningen sen bb utan pappa, check! Som tur är har min lille going dessutom sovit superbra med bara en amningsstund klockan halv sex inatt så denna mamman har fått lite mer sömn än vanligt.
 
Befinner mig på bobergsgården på församlingsläger och sitter i detta nu och.. tamtadaaa: Ammar! Man får passa på när tid finns att blogga. 
 
 
Tanken var att jag inte skulle följt med på lägret men efter en tuff natt igår bestämde jag mig för att åka iväg så Tom fick vila och jag kunde få lite avlastning av mamma och pappa. Har haft det jättemysigt här och alla har varit så glada över att få träffa nytillskottet.
 
...och så vips så har det gått några timmar och jag är hemma igen. Som sagt inte så lätt att få tid att blogga med en liten hehe. Kom hem tillslut efter ett litet panikstopp på macken med en bensinlampa som började lysa och sitter nu med en liten magknipskille i famnen och knåpar på min förlossningsberättelse. Inte det lättaste kanske men jag börjar bli rätt van vid att göra saker med en hand vid det här laget.
 
Nu knorrar min mage också så det kanske är dags för mig att äta lite lunch. Får se vad jag kan trolla fram ur vårt gapande tomma kylskåp ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: