Preggo och mama på utflykt

Igår hade jag en riktig skitdag liggandes på soffan framför tvn iprincip från morgon till kväll. Vet inte riktigt om jag känner mig något piggare idag faktiskt men tur att jag inte har något inbokat idag då.
 
Vaknade imorse och vart sjukt rädd då jag hade ont i typ hela magen tills jag insåg att det nog var träningsvärk från alla nysningar och hostningar -.- Det är verkligen inte kul att nysa med en bebis i magen skall ni veta. Det gör ont!!
 
Jag får väl i och för sig skylla mig själv att jag mådde som jag gjorde eftersom jag ju var ute och drällde på stan med Bella och lillalice. Vi provade lite barnvagnar, lunchade och rotade runt bland diverse barnaffärer. Jag lyckades dock hålla mig ifrån att slänga upp plånboken så jag är rätt nöjd. Vi hade en supermysig dag i alla fall men som sagt så mådde jag ju självklart som jag förtjänade igår :(
 
Fotade även världens sötaste unge (tills V kommer såklart) och när jag kollade igenom bilderna insåg jag att jag inte tagit kort på något annat än henne. Ouups! Hon är ett riktigt litet charmtroll helt enkelt. Så här kommer bilder "från vår utflykt"
 
 
 
 
 
 
 
Nu blir det åter soffläge för den här tösen! Måtte jag få bli frisk snart -.-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: